بهترین تجربه سفر در تور باکو نوروز 99 با بیسان گشت:
نوشته شده توسط : محبوبه

بهترین تجربه سفر در تور باکو نوروز 99 با بیسان گشت:

یکی از بهترین فرصت های سفر در طول سال، ایام نوروز می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران ایرانی از این فرصت تعطیلات نوروز استفاده کرده  و برنامه سفر برای خود و خانواده خود می چشنند . اما یکی از دقدقه مسافران این است که کدام مسیر را برای سفر های نوروزی خود انتخاب کنند چرا که مسیرها برای رفتن به سفر بسیار متنوع و زیاد هستند. شرکت بیسان گشت که در زمینه های مختلفی چون باکو مجری مستقیم می باشد همواره به مسافران خود در ایام نوروز تور باکو  را پیشنهاد می کند که به صورت زمینی و هوایی و همچنین از تهران و از مرز می باشد . گفتنیست که این آژانس در نوروز 99 تور زمینی با اتوبوس را به صورت گروهی از تهران بر گزار خواهد کرد . مسافران عزیز می توانند جهت رزرو تور های مختلف من جمله تور باکو با شماره تماس مستقیم شرکت 02166538061 تماس گرفته و بعد از مشاوره مستقیم تور خود را خریداری نمایند و یا از طریق وب سایت اختصاصی بیسان گشت به آدرس bisungasht.com به صفحه تور ها رفته و تور خود را در هر مسیر انتخاب و رزرو نمایند .

 

نا گفته نماند که مسیر های دیگری چون تور استانبول و یا تور دبی  در ایام عید بسیار پر طرفدار بوده و مسافران نوروزی فراوانی را به سمت خود جذب می نماید . آژانس بیسان گشت مفتخر است که در نوروز 99 تور های ویژه ای در مسیر های استانبول ، تفلیس و دبی نیز برگزار می کند و بهترین تجربه سفر را در بهترین هتل های شهر های مختلف برای مسافران خود ایجاد کند.

تور باکو در نوروز:

باکو یکی از مناطق سردسیر و در منطقه قفقاز می باشد که زمستان های پر بارشی را تجربه می کند . اما با خروج از فصل زمستان و ورود به بهار از شدت سرما کاسته می شود و سفر های نوروزی لذت بخش تر خواهد شد . در واقع باکو با توجه به موقعیت قرار گیریش نسبت به دریای خزر یکی از گزینه های برتر در سفر های نوروزی می باشد . که در زمان تحویل سال جدید در پارک بولوار باکو که در حاشیه دریای خزر قرار دارد برنامه های نوروزی و آتش بازی های زیبایی اجرا خواهد شد که می تواند بسیار شاد و سرگرم کننده باشد .

تور وان

آداب و رسوم مردمان باکو درنوروز :

جالب است بدانید مردمان مهمان نواز و بسیار خونگرم کشور آذربایجان و پایتخت آن یعنی باکو ، همانند ما ایرانیان نوروز را یکی از آداب و رسوم قدیمی خود می دانند و هر ساله با آمدن نوروز آن را جشن می گیرند . در واقع آنها نیز همانند ما ایرانی ها چهارشنبه سوری دارند ، خانه تکانی می کنند ، برنامه های خیابانی سال نو دارند و خود را برای آمدن نوروز آماده می کنند . شاید یکی از علت های پر طرفداری سفر به باکو نیز برنامه های نوروزی باشد که مردمان باکو همانند ما ایرانی ها به آن می پردازند . گردشگرانی که نمی خواهند برنامه های نوروزی را از دست دهند تور باکو می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد .

بهترین مکان های گردشگری در باکو :

تور گرجستان

باکو شهری بسیار زیبا و ترکیبی از باکوی مدرن و باکوی تاریخی می باشد که همین امر باعث شده است گردشگران و توریست ها با هر سلیقه ای را به سمت خود جذب نماید . در بخش باکوی قدیم می توان به ایچری شهر اشاره کرد که اماکن تاریخی فراوانی در آن وجود دارد و می توان گفت ایچری شهر در واقع بخش اصلی باکو در گذشته بوده که با بزرگ شدن شهر با حاشیه رفته است . علاوه بر بخش تاریخی آن ، بخش مدرن و اروپایی باکو نیز نظر هر گردشگری را به سمت خود جلب می نماید . در واقع سازه هایی بسایر زیبا با معماری های خاص و فوق العاده همانند برج های شعله باکو با معماری بسیار فوق العاده و نمایی همانند سه شعله آتش  ، خیابان تارگووی باکو که خیابانی مدرن و فوق العاده زیبا که در آن انواع برند ها وجود دارد ، مرکز فرهنگی حیدر علی اف با نما و معماری بسیار خاص ، همه و همه در بخش های اروپایی باکو قرار دارند که هر کدام زیبایی های خاص خود را داشته و نه تنها در سطح آذربایجان معروفیت خود را حفظ کرده اند بلکه در سطح جهانی نیز مطرح می باشند .





:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: